Jérôme Administrateur
Nombre de messages : 9972 Age : 61 Localisation : Paris Date d'inscription : 04/08/2007
| (#) Sujet: I think it's gonna rain today Jeu 30 Mar 2017 - 9:24 | |
| Titre original : I think it's going to rain today - Paroles et Musique : Randy Newman - Créée en 1966 par Julius La RosaI think it's gonna rain today (1972) Paroles : Randy Newman Broken windows and empty hallways Pale dead moon in a sky streaked with gray Human kindness overflowing And I think it's gonna rain today
Scarecrows dressed in the latest styles With frozen smiles to chase love away Human kindness overflowing And I think it's gonna rain today
Lonely lonely Tin can at my feet Think I'll kick it down the street That's the way to treat a friend
| | Bright before me the signs implore me Help the needy and show them the way Human kindness overflowing And I think it's gonna rain today
Lonely lonely Tin can at my feet Think I'll kick it down the street That's the way to treat a friend
Bright before me the signs implore me Help the needy and show them the way Human kindness overflowing And I think it's gonna rain today
|
|
|
Jérôme Administrateur
Nombre de messages : 9972 Age : 61 Localisation : Paris Date d'inscription : 04/08/2007
| (#) Sujet: Re: I think it's gonna rain today Jeu 20 Juil 2017 - 10:55 | |
| TraductionFenêtres cassées et couloirs vides Pâle lune morte dans un ciel strié de gris La bonté humaine déborde Et je pense qu'il va pleuvoir aujourd'hui
Épouvantails habillés à la dernière mode Avec des sourires figés pour chasser l'amour La bonté humaine déborde Et je pense qu'il va pleuvoir aujourd'hui
Seule solitaire Boîte de conserve à mes pieds Je pense la pousser jusqu'au bout de la rue C'est la façon de traiter un ami
|
| Brillant devant moi les panneaux m'implorent Aide les nécessiteux et montre-leur le chemin La bonté humaine déborde Et je pense qu'il va pleuvoir aujourd'hui
Seule solitaire Boîte de conserve à mes pieds Je pense la pousser jusqu'au bout de la rue C'est la façon de traiter un ami
Brillant devant moi les panneaux m'implorent Aide les nécessiteux et montre-leur le chemin La bonté humaine déborde Et je pense qu'il va pleuvoir aujourd'hui
|
|
|