Jérôme Administrateur
Nombre de messages : 9972 Age : 61 Localisation : Paris Date d'inscription : 04/08/2007
| (#) Sujet: Can't get the one I want Jeu 2 Mar 2017 - 9:24 | |
| Titre original : Can't get the one I want - Paroles et Musique : Beverley Martyn - Créée en 1970 par Beverley MartynCan't get the one I want (1972) Paroles : Beverley Martyn I'm feeling down My senses are bound 'Cause I can't get the one I want to Can't get the one I want to
Don't ask me the time My watch doesn't wind I neglected my taste And I'm drinking cheap wine 'Cause I can't get the one I want to love
So I'm just biding my time Drunk as drunk The wine's just fine
| | And there's so many people Trying to get to Get to the one they want to Get to the one they want to Get to the one they want to love
So I'm just biding my time Till I see you again The wine will do fine
I can't get the one I want to I can't get the one I want to I can't get the one I want to love Love
|
|
|
Jérôme Administrateur
Nombre de messages : 9972 Age : 61 Localisation : Paris Date d'inscription : 04/08/2007
| (#) Sujet: Re: Can't get the one I want Dim 16 Juil 2017 - 14:48 | |
| TraductionJe me sens abattue Je suis comme engourdie Parce que je n'arrive pas à avoir celui que je veux Je n'arrive pas à avoir celui que je veux
Ne me demande pas l'heure Ma montre est cassée J'ai laissé de côté mes préférences Et je bois du vin bon marché Parce que je n'arrive pas à avoir celui que je veux
Alors je me contente d'attendre Ivre comme jamais Le vin fait l'affaire
|
| Et il y a tellement de gens Qui essaient d'atteindre D'atteindre celui qu'ils veulent D'atteindre celui qu'ils veulent D'atteindre celui qu'ils veulent aimer
Alors je me contente d'attendre Jusqu'à ce que je te voie à nouveau Le vin fera l'affaire
Je n'arrive pas à avoir celui que je veux Je n'arrive pas à avoir celui que je veux Je n'arrive pas à avoir celui que je veux aimer
|
|
|